Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Jak wybrać okno dachowe?
Zacznijmy od podstaw
Czym kierować się przy wyborze okna dachowego? To pytanie z pewnością nurtuje niejedną osobę, która zabrała się za budowę własnego domu. Faktem jest, że okna dachowe zwykle
Samoprzylepność płytek jako obniżenie kosztu remontu
Przed rozpoczęciem remontu nie miałem w ogóle pojęcia o istniejących na rynku materiałach budowlanych. Mało tego, nie wiedziałem nawet jak dokonać zakupu w sklepach
Idealna łazienka w domu - projektowanie łazienek - łazienka klasyczna w Warszawie
Dziś w każdym domu znajduje się łazienka. Nie każda jednak jest taka, w której chciałoby się spędzać czas, a przecież w łazience spędzamy
Remont domu.
Odświeżenie mieszkania
Posiadanie własnego mieszkania wiąże się z obowiązkiem odświeżania mieszkania w pewnych odstępach czasu. Wynika to z uszkodzeń powstających w trakcie użytkowania poszczególnych wnętrz.
Marzysz o loftowym wnętrzu? Aranżacja i projekt nowoczesnych loftów - lampy loftowe
Duże przestrzenie świetnie wyglądają w stylu loftowym. Oczywiście nie wszyscy mogą sobie na tego typu aranżację pozwolić jednak warto
Ciekawa alternatywa dla szamba
Alternatywa dla szamba
Szambo było do niedawna bardzo popularne. Powstała jednak ciekawa alternatywa, którą jest przydomowa oczyszczalnia ścieków. Ma wiele zalet, dlatego jest coraz bardziej
Jak uprzątnąć bałagan po remoncie?
Remonty domowe są czasem bardzo trudne przede wszystkim dlatego, że trwają bardzo długo. Przy remoncie robi się ogromny bałagan w domu, nawet jeśli remontujemy tylko jedno pomieszczenie.

Posted by on Mar 21, 2017 in Inne |

Co można zjeść na redukcji?

Co można zjeść na redukcji?

Dieta redukcyjna to bardzo dobry sposób na zrzucenie zbędnej masy ciała. Główną zasadą takiej diety jest obniżenie kaloryczności spożywanych posiłków o 500-1000 kcal poniżej całkowitego zapotrzebowania organizmu na pokładu energii. Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu podstawowych zasad zdrowego żywienia i stosowanie ich w życiu codziennym.
Dieta redukcyjna opiera się na chudym mięsie, owocach, warzywach i nabiale. Ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, codziennie należy wypić 1, 5 litra niegazowanej wody oraz aktywnie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Dieta redukcyjna jadłospis

Śniadanie – 2 kanapki chleba żytniego pełnoziarnistego cienko posmarowane masłem, serek ziarnisty odtłuszczony (150 g), 1 mała zielona papryka i szklanka herbaty bez cukru.
II śniadanie- Jogurt naturalny (150 g) z 2 łyżkami musli i 1/2 grejpfruta
Obiad- 1/3 torebki kaszy jęczmiennej ugotowanej na sypko, polędwica wołowa (120g) pieczona w folii z cebulą, 200g gotowanej fasolki szparagowej.
Podwieczorek- Szklanka budyniu bez cukru (przygotowanego na chudym mleku), 1/2 szklanki malin.
Kolacja- Talerz barszczu ukraińskiego z fasolą: 1/2 mrożonki barszczu ukraińskiego, 2 łyżki fasoli gotowanej lub z puszki.

Śniadanie- Twarożek z jabłkiem: 15 dag ziarnistego serka wiejskiego, 1/2 jabłka, łyżka posiekanych migdałów, łyżka otrębów, łyżeczka miodu, cynamon.
II śniadanie- Sałatka jarzynowa (20 dag) z gotowanych warzyw z jogurtem, kromka razowego chleba
Obiad- 40 dag faszerowanego bakłażana, 20 dag surówki z kapusty pekińskiej
Podwieczorek- Średnie jabłko, wafel z brązowego ryżu
Kolacja- Kanapki: 2 kromki pumpernikla, 5-7 liści sałaty, średni ogórek, 1/2 łyżeczki oliwy do skropienia warzyw, 4 plastry polędwicy z indyka