Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Jaka sypialnia? Białe łóżko podwójne do sypialni
Remonty w mieszkaniach i domach przeprowadza każdy z nas. Nie robimy tego jednak na co dzień, dlatego decydując się na remont i modernizację wnętrza musimy wybrać takie
Jak szukać mieszkania do wynajęcia?
Poszukiwania lokum nie jest proste może często zająć wiele czasu. Jeśli, jednak będziemy postępować w określony sposób proces ten można skrócić do niezbędnego minimum. Na pewno nie
Salon jak marzenie! Skórzane meble do salonu online
Budujesz dom? Jeśli tak, to zapewne będziesz w pewnym momencie myśleć o umeblowaniu salonu. Jeśli natomiast mieszkasz już w domu, bądź mieszkaniu, to możliwe, że pewnego
Urządzanie kuchni.
Na czym zależy nam w kuchni?
Urządzając własny dom skupiamy się głównie na jego wyglądzie oraz funkcjonalności. Zależy nam na tym, aby móc wieść tam komfortowe życie, zgodnie z potrzebami wszystkich
Budowa - skąd wziąć ładowarkę?
Przy budowie trzeba pomyśleć o tym, aby zorganizować cały potrzebny sprzęt. Co prawda coraz mniej osób buduje dom zupełnie na własną rękę. Lepiej jest skorzystać z profesjonalnej firmy,
Warszawa - pojemniki na gruz
Kontenery na gruz
Zapotrzebowanie na kontenery na gruz jest tym wyższe, im więcej zajmujemy się sprawami remontowymi bądź też sprawami budowlanymi. Gruz jest w większości przypadków niechciany
Niepowtarzalne wnętrze - architektura wnętrz, projekty Warszawa i okolice
Twoje mieszkanie może być niepowtarzalne, bądź wyglądać tak samo jak wiele innych mieszkań. Tak naprawdę wszystko zależy od ciebie i od tego, jak

Posted by on Mar 21, 2017 in Inne |

Co można zjeść na redukcji?

Co można zjeść na redukcji?

Dieta redukcyjna to bardzo dobry sposób na zrzucenie zbędnej masy ciała. Główną zasadą takiej diety jest obniżenie kaloryczności spożywanych posiłków o 500-1000 kcal poniżej całkowitego zapotrzebowania organizmu na pokładu energii. Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu podstawowych zasad zdrowego żywienia i stosowanie ich w życiu codziennym.
Dieta redukcyjna opiera się na chudym mięsie, owocach, warzywach i nabiale. Ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, codziennie należy wypić 1, 5 litra niegazowanej wody oraz aktywnie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Dieta redukcyjna jadłospis

Śniadanie – 2 kanapki chleba żytniego pełnoziarnistego cienko posmarowane masłem, serek ziarnisty odtłuszczony (150 g), 1 mała zielona papryka i szklanka herbaty bez cukru.
II śniadanie- Jogurt naturalny (150 g) z 2 łyżkami musli i 1/2 grejpfruta
Obiad- 1/3 torebki kaszy jęczmiennej ugotowanej na sypko, polędwica wołowa (120g) pieczona w folii z cebulą, 200g gotowanej fasolki szparagowej.
Podwieczorek- Szklanka budyniu bez cukru (przygotowanego na chudym mleku), 1/2 szklanki malin.
Kolacja- Talerz barszczu ukraińskiego z fasolą: 1/2 mrożonki barszczu ukraińskiego, 2 łyżki fasoli gotowanej lub z puszki.

Śniadanie- Twarożek z jabłkiem: 15 dag ziarnistego serka wiejskiego, 1/2 jabłka, łyżka posiekanych migdałów, łyżka otrębów, łyżeczka miodu, cynamon.
II śniadanie- Sałatka jarzynowa (20 dag) z gotowanych warzyw z jogurtem, kromka razowego chleba
Obiad- 40 dag faszerowanego bakłażana, 20 dag surówki z kapusty pekińskiej
Podwieczorek- Średnie jabłko, wafel z brązowego ryżu
Kolacja- Kanapki: 2 kromki pumpernikla, 5-7 liści sałaty, średni ogórek, 1/2 łyżeczki oliwy do skropienia warzyw, 4 plastry polędwicy z indyka