Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Jak szukać mieszkania do wynajęcia?
Poszukiwania lokum nie jest proste może często zająć wiele czasu. Jeśli, jednak będziemy postępować w określony sposób proces ten można skrócić do niezbędnego minimum. Na pewno nie
Remont zacznij od łazienki
Remont. Bez względu na to czy wykonać go musisz, ponieważ właśnie zakupiłeś nieruchomość wymagającą odświeżenia, a może po prostu do wniosku, że w twoim dotychczasowym domu czy mieszkaniu nadszedł
Zalane mieszkanie - co robić?
Jeśli Twoje mieszkanie zostało zalane, prawdopodobnie czujesz się przytłoczony i bardzo zestresowany. Istnieją jednak kroki, które możesz podjąć, aby zmniejszyć szkody i rozpocząć proces
Stylowe wnętrze jest dla ciebie. Lampy stylowe, dodatki do domu vintage
Zakup mieszkania, budowa domu, to nie wszystko. Trzeba jeszcze nasze cztery kąty umeblować, stworzyć wnętrze, w którym będziemy się dobrze odnajdywać.
Remont domu.
Odświeżenie mieszkania
Posiadanie własnego mieszkania wiąże się z obowiązkiem odświeżania mieszkania w pewnych odstępach czasu. Wynika to z uszkodzeń powstających w trakcie użytkowania poszczególnych wnętrz.
Zastosowanie laminatów HPL
Gdzie stosujemy laminaty HPL?
Ze względu na swoją wysoką odporność oraz atrakcyjny wygląd, laminaty HPL stosować możemy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Z reguły stosuje się je
Idealna łazienka w domu - projektowanie łazienek - łazienka klasyczna w Warszawie
Dziś w każdym domu znajduje się łazienka. Nie każda jednak jest taka, w której chciałoby się spędzać czas, a przecież w łazience spędzamy

Posted by on mar 21, 2017 in Inne |

Co można zjeść na redukcji?

Co można zjeść na redukcji?

Dieta redukcyjna to bardzo dobry sposób na zrzucenie zbędnej masy ciała. Główną zasadą takiej diety jest obniżenie kaloryczności spożywanych posiłków o 500-1000 kcal poniżej całkowitego zapotrzebowania organizmu na pokładu energii. Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu podstawowych zasad zdrowego żywienia i stosowanie ich w życiu codziennym.
Dieta redukcyjna opiera się na chudym mięsie, owocach, warzywach i nabiale. Ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, codziennie należy wypić 1, 5 litra niegazowanej wody oraz aktywnie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Dieta redukcyjna jadłospis

Śniadanie – 2 kanapki chleba żytniego pełnoziarnistego cienko posmarowane masłem, serek ziarnisty odtłuszczony (150 g), 1 mała zielona papryka i szklanka herbaty bez cukru.
II śniadanie- Jogurt naturalny (150 g) z 2 łyżkami musli i 1/2 grejpfruta
Obiad- 1/3 torebki kaszy jęczmiennej ugotowanej na sypko, polędwica wołowa (120g) pieczona w folii z cebulą, 200g gotowanej fasolki szparagowej.
Podwieczorek- Szklanka budyniu bez cukru (przygotowanego na chudym mleku), 1/2 szklanki malin.
Kolacja- Talerz barszczu ukraińskiego z fasolą: 1/2 mrożonki barszczu ukraińskiego, 2 łyżki fasoli gotowanej lub z puszki.

Śniadanie- Twarożek z jabłkiem: 15 dag ziarnistego serka wiejskiego, 1/2 jabłka, łyżka posiekanych migdałów, łyżka otrębów, łyżeczka miodu, cynamon.
II śniadanie- Sałatka jarzynowa (20 dag) z gotowanych warzyw z jogurtem, kromka razowego chleba
Obiad- 40 dag faszerowanego bakłażana, 20 dag surówki z kapusty pekińskiej
Podwieczorek- Średnie jabłko, wafel z brązowego ryżu
Kolacja- Kanapki: 2 kromki pumpernikla, 5-7 liści sałaty, średni ogórek, 1/2 łyżeczki oliwy do skropienia warzyw, 4 plastry polędwicy z indyka