Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Jak uzyskać świadectwo energetyczne?
Pozwolenia niezbędne do użytkowania budynku.
W dzisiejszych czasach zwiększa się zapotrzebowanie na przestrzeń mieszkaniową. Coraz więcej osób chce mieszkać na swoim - odchodzimy
Malowanie czy tapetowanie? Tapety pokojowe do salonu
Ściany w naszych domach mogą być interesujące bądź całkiem zwyczajne, wręcz nudne. Najpopularniejszy kolor jaki znajduje się na ścianach w naszych domach to kolor biały.
Doradztwo oraz duża oferta.
Gwarancja na długi czas.
Niniejszy artykuł zostanie poświęcony branży kamieniarskiej. Branża ta jest znana na rynku od lat. Oferowane są tu wyroby kamieniarskie oraz różnego rodzaju reperacje.
Meble w sypialni - toaletka, łóżka kontynentalne
W sypialni każdy z nas powinien czuć się dobrze. Niektórzy potrzebują w takim pomieszczeniu stonowanej kolorystyki, a inni bardziej pstrokatych kolorów. Z reguły jednak
Remont łazienki - wyposażenie łazienek. Nowoczesne akcesoria do łazienki Warszawa
Łazienka jest istotnym pomieszczeniem w naszych domach i mieszkaniach. Najważniejsze jest to, aby w łazience znajdował się dostęp do wody,
Upiększanie wnętrza mieszkania. Dodatki prowansalskie: meble i dodatki bielone
Każde mieszkanie można upiększyć na wiele różnych sposobów. Dodatki są naprawdę bardzo ważne, ponieważ to one nadają wnętrzu charakteru. Warto
Salon jak marzenie! Skórzane meble do salonu online
Budujesz dom? Jeśli tak, to zapewne będziesz w pewnym momencie myśleć o umeblowaniu salonu. Jeśli natomiast mieszkasz już w domu, bądź mieszkaniu, to możliwe, że pewnego

Posted by on Mar 21, 2017 in Inne |

Co można zjeść na redukcji?

Co można zjeść na redukcji?

Dieta redukcyjna to bardzo dobry sposób na zrzucenie zbędnej masy ciała. Główną zasadą takiej diety jest obniżenie kaloryczności spożywanych posiłków o 500-1000 kcal poniżej całkowitego zapotrzebowania organizmu na pokładu energii. Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu podstawowych zasad zdrowego żywienia i stosowanie ich w życiu codziennym.
Dieta redukcyjna opiera się na chudym mięsie, owocach, warzywach i nabiale. Ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, codziennie należy wypić 1, 5 litra niegazowanej wody oraz aktywnie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Dieta redukcyjna jadłospis

Śniadanie – 2 kanapki chleba żytniego pełnoziarnistego cienko posmarowane masłem, serek ziarnisty odtłuszczony (150 g), 1 mała zielona papryka i szklanka herbaty bez cukru.
II śniadanie- Jogurt naturalny (150 g) z 2 łyżkami musli i 1/2 grejpfruta
Obiad- 1/3 torebki kaszy jęczmiennej ugotowanej na sypko, polędwica wołowa (120g) pieczona w folii z cebulą, 200g gotowanej fasolki szparagowej.
Podwieczorek- Szklanka budyniu bez cukru (przygotowanego na chudym mleku), 1/2 szklanki malin.
Kolacja- Talerz barszczu ukraińskiego z fasolą: 1/2 mrożonki barszczu ukraińskiego, 2 łyżki fasoli gotowanej lub z puszki.

Śniadanie- Twarożek z jabłkiem: 15 dag ziarnistego serka wiejskiego, 1/2 jabłka, łyżka posiekanych migdałów, łyżka otrębów, łyżeczka miodu, cynamon.
II śniadanie- Sałatka jarzynowa (20 dag) z gotowanych warzyw z jogurtem, kromka razowego chleba
Obiad- 40 dag faszerowanego bakłażana, 20 dag surówki z kapusty pekińskiej
Podwieczorek- Średnie jabłko, wafel z brązowego ryżu
Kolacja- Kanapki: 2 kromki pumpernikla, 5-7 liści sałaty, średni ogórek, 1/2 łyżeczki oliwy do skropienia warzyw, 4 plastry polędwicy z indyka