Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Sypialnia na każdą kieszeń - tanie łóżka do sypialni tapicerowane z pojemnikiem - sklep online
Sypialnia jest bardzo ważnym pomieszczeniem w każdym domu. To tutaj wypoczywamy po całym dniu ciężkiej pracy. Warto zadbać
Remont łazienki - wyposażenie łazienek. Nowoczesne akcesoria do łazienki Warszawa
Łazienka jest istotnym pomieszczeniem w naszych domach i mieszkaniach. Najważniejsze jest to, aby w łazience znajdował się dostęp do wody,
Architekci do twojego domu - projektowanie mieszkań w Warszawie
Budowa domu, to naprawdę fascynujące przedsięwzięcie, które zajmuje nam całkiem sporo czasu. Praktycznie każdy z nas marzy o tym, aby mieszkać w przepięknym
Meble w sypialni - toaletka, łóżka kontynentalne
W sypialni każdy z nas powinien czuć się dobrze. Niektórzy potrzebują w takim pomieszczeniu stonowanej kolorystyki, a inni bardziej pstrokatych kolorów. Z reguły jednak
Jaka sypialnia? Białe łóżko podwójne do sypialni
Remonty w mieszkaniach i domach przeprowadza każdy z nas. Nie robimy tego jednak na co dzień, dlatego decydując się na remont i modernizację wnętrza musimy wybrać takie
Wykończenie wymarzonego mieszkania - Projekty aranżacji mieszkań pod klucz
Zakup mieszkania to nie wszystko. Aby móc zacząć w nim mieszkać, to trzeba je w odpowiedni sposób wykończyć. Oczywiście jeśli kupujemy mieszkanie
Upiększanie wnętrza mieszkania. Dodatki prowansalskie: meble i dodatki bielone
Każde mieszkanie można upiększyć na wiele różnych sposobów. Dodatki są naprawdę bardzo ważne, ponieważ to one nadają wnętrzu charakteru. Warto

Posted by on Mar 21, 2017 in Inne |

Co można zjeść na redukcji?

Co można zjeść na redukcji?

Dieta redukcyjna to bardzo dobry sposób na zrzucenie zbędnej masy ciała. Główną zasadą takiej diety jest obniżenie kaloryczności spożywanych posiłków o 500-1000 kcal poniżej całkowitego zapotrzebowania organizmu na pokładu energii. Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu podstawowych zasad zdrowego żywienia i stosowanie ich w życiu codziennym.
Dieta redukcyjna opiera się na chudym mięsie, owocach, warzywach i nabiale. Ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, codziennie należy wypić 1, 5 litra niegazowanej wody oraz aktywnie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Dieta redukcyjna jadłospis

Śniadanie – 2 kanapki chleba żytniego pełnoziarnistego cienko posmarowane masłem, serek ziarnisty odtłuszczony (150 g), 1 mała zielona papryka i szklanka herbaty bez cukru.
II śniadanie- Jogurt naturalny (150 g) z 2 łyżkami musli i 1/2 grejpfruta
Obiad- 1/3 torebki kaszy jęczmiennej ugotowanej na sypko, polędwica wołowa (120g) pieczona w folii z cebulą, 200g gotowanej fasolki szparagowej.
Podwieczorek- Szklanka budyniu bez cukru (przygotowanego na chudym mleku), 1/2 szklanki malin.
Kolacja- Talerz barszczu ukraińskiego z fasolą: 1/2 mrożonki barszczu ukraińskiego, 2 łyżki fasoli gotowanej lub z puszki.

Śniadanie- Twarożek z jabłkiem: 15 dag ziarnistego serka wiejskiego, 1/2 jabłka, łyżka posiekanych migdałów, łyżka otrębów, łyżeczka miodu, cynamon.
II śniadanie- Sałatka jarzynowa (20 dag) z gotowanych warzyw z jogurtem, kromka razowego chleba
Obiad- 40 dag faszerowanego bakłażana, 20 dag surówki z kapusty pekińskiej
Podwieczorek- Średnie jabłko, wafel z brązowego ryżu
Kolacja- Kanapki: 2 kromki pumpernikla, 5-7 liści sałaty, średni ogórek, 1/2 łyżeczki oliwy do skropienia warzyw, 4 plastry polędwicy z indyka