Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Budowa - skąd wziąć ładowarkę?
Przy budowie trzeba pomyśleć o tym, aby zorganizować cały potrzebny sprzęt. Co prawda coraz mniej osób buduje dom zupełnie na własną rękę. Lepiej jest skorzystać z profesjonalnej firmy,
Deska podłogowa dębowa, cyklinowanie Łódź
Każdy, kto chce mieć eleganckie podłogi w swoim mieszkaniu, musi systematycznie dbać o utrzymanie ich w czystości. Projektując wnętrze mieszkania, jeszcze przed wyborem konkretnego
Stylowe wnętrze jest dla ciebie. Lampy stylowe, dodatki do domu vintage
Zakup mieszkania, budowa domu, to nie wszystko. Trzeba jeszcze nasze cztery kąty umeblować, stworzyć wnętrze, w którym będziemy się dobrze odnajdywać.
Malowanie czy tapetowanie? Tapety pokojowe do salonu
Ściany w naszych domach mogą być interesujące bądź całkiem zwyczajne, wręcz nudne. Najpopularniejszy kolor jaki znajduje się na ścianach w naszych domach to kolor biały.
Doradztwo oraz duża oferta.
Gwarancja na długi czas.
Niniejszy artykuł zostanie poświęcony branży kamieniarskiej. Branża ta jest znana na rynku od lat. Oferowane są tu wyroby kamieniarskie oraz różnego rodzaju reperacje.
Samoprzylepność płytek jako obniżenie kosztu remontu
Przed rozpoczęciem remontu nie miałem w ogóle pojęcia o istniejących na rynku materiałach budowlanych. Mało tego, nie wiedziałem nawet jak dokonać zakupu w sklepach
Jak uzyskać świadectwo energetyczne?
Pozwolenia niezbędne do użytkowania budynku.
W dzisiejszych czasach zwiększa się zapotrzebowanie na przestrzeń mieszkaniową. Coraz więcej osób chce mieszkać na swoim - odchodzimy

Posted by on kwiecień 22, 2018 in Architektura wnętrz |

Jak uprzątnąć bałagan po remoncie?

Jak uprzątnąć bałagan po remoncie?

Remonty domowe są czasem bardzo trudne przede wszystkim dlatego, że trwają bardzo długo. Przy remoncie robi się ogromny bałagan w domu, nawet jeśli remontujemy tylko jedno pomieszczenie. Brud i kurz roznosi się po całym domu i czasem trudno nad nim zapanować. Dlatego powinno się sprzątać na bieżąco przy remoncie, a po jego zakończeniu zrobić porządki generalne.

Jak skutecznie pozbyć się gruzu?

Zmieniając układ pomieszczeń, przesuwając ściany, robiąc nowe otwory na drzwi i okna, zdecydowanie największym problemem jest duża ilość gruzu, która zostaje po takich robotach. Gruzu nie można ot tak wyrzucić do śmieci, aby się go pozbyć trzeba wynająć kontener na gruz. Koszt kontenera na gruz wcale nie jest wysoki, zwłaszcza jeśli się go tylko wynajmie na kilka godzin. Nie opłaca się kupować kontenera jeśli taki remont robi się raz na kilka lat. Co innego, gdy ma się firmę budowlaną, wtedy jak najbardziej opłaca się kupić kontener.

Wynajęcie kontenera kosztuje około 100zł, pod warunkiem, że będzie się do niego wyrzucać czysty gruz. Jeśli będzie on zmieszany, wtedy koszt wynajęcia nieco wzrośnie, ale nie dużo, bo o około 50zł. Jeśli chodzi o koszt zakupu kontenera, to jest to kwota rzędu 700zł-1000zł. Jeśli jednak ma się własną firmę budowlaną, to taki zakup na pewno się szybko zwróci. Konieczne jest wynajęcie kontenera przy każdych pracach budowlanych, bo gruz można wywozić tylko w takich kontenerach dobrze do tego przystosowanych. Jeśli wynajmuje się kontener, nie trzeba się już martwić kosztem utylizacji gruzu.