Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Sypialnia na każdą kieszeń - tanie łóżka do sypialni tapicerowane z pojemnikiem - sklep online
Sypialnia jest bardzo ważnym pomieszczeniem w każdym domu. To tutaj wypoczywamy po całym dniu ciężkiej pracy. Warto zadbać
Urządzanie kuchni.
Na czym zależy nam w kuchni?
Urządzając własny dom skupiamy się głównie na jego wyglądzie oraz funkcjonalności. Zależy nam na tym, aby móc wieść tam komfortowe życie, zgodnie z potrzebami wszystkich
Idealna łazienka w domu - projektowanie łazienek - łazienka klasyczna w Warszawie
Dziś w każdym domu znajduje się łazienka. Nie każda jednak jest taka, w której chciałoby się spędzać czas, a przecież w łazience spędzamy
Doradztwo oraz duża oferta.
Gwarancja na długi czas.
Niniejszy artykuł zostanie poświęcony branży kamieniarskiej. Branża ta jest znana na rynku od lat. Oferowane są tu wyroby kamieniarskie oraz różnego rodzaju reperacje.
Jak uzyskać świadectwo energetyczne?
Pozwolenia niezbędne do użytkowania budynku.
W dzisiejszych czasach zwiększa się zapotrzebowanie na przestrzeń mieszkaniową. Coraz więcej osób chce mieszkać na swoim - odchodzimy
Baterie podtynkowe – możliwości i elegancja
Jeśli chcesz nadać swojej łazience ekskluzywnego wykończenia, to jednym z najciekawszych rozwiązań jest zastosowanie baterii podtynkowych. Wyglądają efektywnie, doskonale komponują
Stylowe wnętrze jest dla ciebie. Lampy stylowe, dodatki do domu vintage
Zakup mieszkania, budowa domu, to nie wszystko. Trzeba jeszcze nasze cztery kąty umeblować, stworzyć wnętrze, w którym będziemy się dobrze odnajdywać.

Posted by on marzec 21, 2017 in Inne |

Co można zjeść na redukcji?

Co można zjeść na redukcji?

Dieta redukcyjna to bardzo dobry sposób na zrzucenie zbędnej masy ciała. Główną zasadą takiej diety jest obniżenie kaloryczności spożywanych posiłków o 500-1000 kcal poniżej całkowitego zapotrzebowania organizmu na pokładu energii. Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu podstawowych zasad zdrowego żywienia i stosowanie ich w życiu codziennym.
Dieta redukcyjna opiera się na chudym mięsie, owocach, warzywach i nabiale. Ważne jest odpowiednie nawadnianie organizmu, codziennie należy wypić 1, 5 litra niegazowanej wody oraz aktywnie ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu.

Dieta redukcyjna jadłospis

Śniadanie – 2 kanapki chleba żytniego pełnoziarnistego cienko posmarowane masłem, serek ziarnisty odtłuszczony (150 g), 1 mała zielona papryka i szklanka herbaty bez cukru.
II śniadanie- Jogurt naturalny (150 g) z 2 łyżkami musli i 1/2 grejpfruta
Obiad- 1/3 torebki kaszy jęczmiennej ugotowanej na sypko, polędwica wołowa (120g) pieczona w folii z cebulą, 200g gotowanej fasolki szparagowej.
Podwieczorek- Szklanka budyniu bez cukru (przygotowanego na chudym mleku), 1/2 szklanki malin.
Kolacja- Talerz barszczu ukraińskiego z fasolą: 1/2 mrożonki barszczu ukraińskiego, 2 łyżki fasoli gotowanej lub z puszki.

Śniadanie- Twarożek z jabłkiem: 15 dag ziarnistego serka wiejskiego, 1/2 jabłka, łyżka posiekanych migdałów, łyżka otrębów, łyżeczka miodu, cynamon.
II śniadanie- Sałatka jarzynowa (20 dag) z gotowanych warzyw z jogurtem, kromka razowego chleba
Obiad- 40 dag faszerowanego bakłażana, 20 dag surówki z kapusty pekińskiej
Podwieczorek- Średnie jabłko, wafel z brązowego ryżu
Kolacja- Kanapki: 2 kromki pumpernikla, 5-7 liści sałaty, średni ogórek, 1/2 łyżeczki oliwy do skropienia warzyw, 4 plastry polędwicy z indyka